NDPI gaat samen met haar partners de BV Nederland inspireren met mooie voorbeelden van organisaties die juist nu de handschoen oppakken en laten zien dat investeren in de inzetbaarheid van medewerkers loont. Dat doen zij met de campagne Juist nu.
Juist nu, in tijden van corona waarin de ene sector de werkdruk oploopt en in de andere sector baanverlies dreigt. En waarin thuiswerken voor veel werkenden de norm lijkt geworden. Is het juist nu tijd om na te denken en actie te ondernemen.
De positieve, maar ook de negatieve gevolgen van ons doen en laten, zien we bewuster dan ooit onder ogen. Juist nu moeten we de negatieve gevolgen voor het fysieke en mentale welzijn, het werkplezier, de betrokkenheid en de productiviteit tegengaan. Daarom is het juist nu nodig dat werkgevers (blijven) investeren in de inzetbaarheid van werkenden en aanpakken die tot duurzame resultaten leiden.
Brouwers Groenaannemers bijt het spits af met gezond vakmanschap.
Wil je ook jouw praktijkverhaal delen? Mail dan naar info@npdi.nl
Geef een reactie
Je moet ingelogd zijn om een reactie te geven.